Украина, идеальный договор на ремонт

  • Автор темы Автор темы Калюня
  • Дата начала Дата начала
4/3/08
1 371
286
0
Кредиты
0
Первым правовым документом , по закону для нас есть квитанция "Форма N ПО-Р1".
Поскольку она должна делаться под копировальным листои и в трех екземплярах - для меня лично это затруднительно.

Вторым правовым документом для нас есть договор между исполнителем и заказчиком ..


Вот пользуюсь данным договором, напечатан с зади квитанции, переведем и дополнен с соеднего раздела.
Всем удачи.

п.с. седня пришла клиентка и требовала себе скерокопию моего свидетельства о Ч.П. и при этом орала что я законодательства не знаю ....
 

Вложения

Последнее редактирование:
вопрос .клиенту даеш на подпись договор и квитанцию? и как сделать чтоб .вот написать. что делаю типа замену стекла на i9300 .есть шанс повредить экран .как в договоре ето вписать или отдельно дать..чтоб небыло крику верни все как было :)
 
А вариант сделать с корешком чтобы отрывать и клиенту отдавать кусочек бумажки. Чтобы если что в суде можно было показать что 2 куска часть одного документа. Получается там где много текста чтобы у Исполнителя было, а дата и подпись с моделью ТА у Заказчика.
 
как юрист, с коллегами, разработал договор и файл учёта к нему... заполняем файл по номеру ремонта формируется договор он же и акт приема в ремонт, он же акт выдачи с ремонта, он же гарантия. подходит для любой электроники...
 

Вложения

последний корешок- подтверждение того что в ремонт было сдано конкретное устройство, с конкретным серийником (остается у Вас) как подтверждение того что конкретное устройство, с конкретным серийником было сдано в ремонт конкретным человеком. предпоследний корешок - про то что это же устройство было выдано с ремонта тому же человеку который сдавай в ремонт.
 
1. Пристрій, за згодою Замовника, приймається на діагностику/ремонт/обслуговування без розбирання і попередньої перевірки на, можливо, наявні несправності, які не вказані в цьому Акті.
2. Виконавець не несе відповідальності, якщо після розбирання, при діагностиці/ремонті/обслуговуванні, стан Пристрою погіршиться в наслідок порушення Замовником правил експлуатації Пристрою (впливу рідини, механічних пошкоджень, тощо).
3. Пристрій приймаються на діагностику/ремонт/обслуговування без комплекту (SIM-карт, карт пам’яті, чохлів, гарнітур, зарядних пристроїв, кабелів, тощо), окрім випадків, коли це необхідно для виконання діагностики/ремонту/обслуговування. Такий випадок фіксується в Акті. Виконавець не несе відповідальності за збереження вище вказаного, при відсутності відповідного запису в Акті.
4. Пристрій Замовника приймається на відповідальне зберігання на весь термін обслуговування (включаючи діагностику/ремонт/обслуговування). Зданий на діагностику/ремонт/обслуговування Пристрій, повинен бути отриманий Замовником протягом 40 робочих днів, з моменту здачі Пристрою на діагностику/ремонт/обслуговування за цим Актом. Видача Пристрою відбувається тільки після повної сплати суми вартості діагностики/ремонту/обслуговування.
5. Виконавець зобов'язується провести ремонт виключно заявленої Замовником несправності. Час, відведений на діагностику/ремонт/обслуговування Пристрою, цілком залежить від завантаженості Виконавця і визначається після проведення діагностики.
6. В результаті проведення діагностики/ремонту/обслуговування або заміни програмного забезпечення можлива часткова або повна втрата вмісту пам'яті (даних) Пристрою.
7. У разі відсутності запчастин, матеріалів, технічної документації, тощо, Виконавець має право, в односторонньому порядку, відмовитися від проведення ремонту.
16. У разі втрати Акту, Замовник зобов'язується негайно повідомити про цей факт Виконавця.
17. Виконавець не несе відповідальності за видачу Пристрою особі зазначеній у Акті, в разі відсутності повідомлення від Замовника про його втрату.
18. Ці правила є невід’ємною частиною Акту та являються обов’язковими до виконання Замовником та Виконавцем.
19. Здаючи свій Пристрій на діагностику/ремонт/обслуговування та підписуючи цей Акт, Замовник підтверджує достовірність даних вказаних в ньому та погоджується з цими Правилами.
 
Ваши скриншоты такого качества, что нужен ИИ чтобы расшифровать что там написано. Скачайте и просмотрите сами.
 
Назад
Верх Низ