1. Пристрій, за згодою Замовника, приймається на діагностику/ремонт/обслуговування без розбирання і попередньої перевірки на, можливо, наявні несправності, які не вказані в цьому Акті.
2. Виконавець не несе відповідальності, якщо після розбирання, при діагностиці/ремонті/обслуговуванні, стан Пристрою погіршиться в наслідок порушення Замовником правил експлуатації Пристрою (впливу рідини, механічних пошкоджень, тощо).
3. Пристрій приймаються на діагностику/ремонт/обслуговування без комплекту (SIM-карт, карт пам’яті, чохлів, гарнітур, зарядних пристроїв, кабелів, тощо), окрім випадків, коли це необхідно для виконання діагностики/ремонту/обслуговування. Такий випадок фіксується в Акті. Виконавець не несе відповідальності за збереження вище вказаного, при відсутності відповідного запису в Акті.
4. Пристрій Замовника приймається на відповідальне зберігання на весь термін обслуговування (включаючи діагностику/ремонт/обслуговування). Зданий на діагностику/ремонт/обслуговування Пристрій, повинен бути отриманий Замовником протягом 40 робочих днів, з моменту здачі Пристрою на діагностику/ремонт/обслуговування за цим Актом. Видача Пристрою відбувається тільки після повної сплати суми вартості діагностики/ремонту/обслуговування.
5. Виконавець зобов'язується провести ремонт виключно заявленої Замовником несправності. Час, відведений на діагностику/ремонт/обслуговування Пристрою, цілком залежить від завантаженості Виконавця і визначається після проведення діагностики.
6. В результаті проведення діагностики/ремонту/обслуговування або заміни програмного забезпечення можлива часткова або повна втрата вмісту пам'яті (даних) Пристрою.
7. У разі відсутності запчастин, матеріалів, технічної документації, тощо, Виконавець має право, в односторонньому порядку, відмовитися від проведення ремонту.
16. У разі втрати Акту, Замовник зобов'язується негайно повідомити про цей факт Виконавця.
17. Виконавець не несе відповідальності за видачу Пристрою особі зазначеній у Акті, в разі відсутності повідомлення від Замовника про його втрату.
18. Ці правила є невід’ємною частиною Акту та являються обов’язковими до виконання Замовником та Виконавцем.
19. Здаючи свій Пристрій на діагностику/ремонт/обслуговування та підписуючи цей Акт, Замовник підтверджує достовірність даних вказаних в ньому та погоджується з цими Правилами. |